Post by ciocliniminmo on Mar 15, 2022 9:51:04 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Robbery Bob 2: Double Trouble ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Robbery Bob 2: Double Trouble IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder för fler tokens ▞▞▞
▞▞▞ Robbery Bob 2: Double Trouble 2022 version ▞▞▞
Jag är inte ett stort fan av den här versionen eftersom Bob går och springer lite långsammare och det finns inga uppgraderingar tillgängliga för mig att öka hans hastighet ect.
Jag gillar det i princip, men ibland vill jag spela om nivån, det har alltid varit en annons men det är inget problem för mig Eftersom det här är mitt barndomsspel ger jag alltid det här företaget 5 stjärnor☺️
Får Aldrig Nog! Snälla lägg till så att man kan göra Göra Egna Banor
Robbery Bob 2: Double Trouble アクション rjtt
Robbery Bob 2: Double Trouble Akció slq
Bra spel men all min data är borta och det börjar från början!
Det här är spelet, jag önskar bara att shadow bob var gratis
Jag har roligare i rån Bob 1 . Detta spel har också roligt men mindre än rån Bob 1 . Min dotter älskar det här spelet och det är jag också🎮.... Det var därför jag gav 4 stjärnor till det här spelet❤
Jag gillar verkligen spelet. Och rekommenderar detta helt och hållet, eftersom det inte finns några problem i spelet. Det är intressant och ett fantastiskt spel, när du vill vara nöjd är det bara att spela spelet
Det är så svårt!! När jag når nivå 4 i playa mostafio idk, kan jag inte ta mig ut där huhu
Det är det roligaste spelet jag har....💕💓💞Jag kommer aldrig ta bort det!😇😊❤
Bravo till ett lyckat spel bravo gratis
den är superlaggig men också lite rolig men den fortsätter bara att glitcha
Jag gillar det här spelet men det är 14-nivå är väldigt svårt
Det här spelet är bara så fantastiskt!!!!! Det kommer bara att få dig att skrika av glädje när du flyr inför polisen!!!! Utmärkt spel!!!!
Skulle ge fler stjärnor eftersom det här spelet är riktigt roligt. Men eftersom jag inte kan komma förbi nivå 14 i Seagull Bay eftersom den jävla utomjordingen inte kommer att följa mig ordentligt för att ta ut hunden, får du bara en stjärna!!! Fixa den här skiten så får du fler stjärnor!!
Jag gillar verkligen spelen, det är så roligt och det får någon att tänka utanför boxen, men jag gillar inte hur de prestationer du inte visar i Google play-spel?
Im zeus, jag installerar roberry bob 2 och jag spelar spelet och sedan sa skylten, rån bob 2 har slutat, jag försökte och försökte men det fungerade inte, snälla var inte arg på mig för det är spelet som fungerar.
Ett sådant bullrigt ljud kommer efter nivå 2 kan du fixa det?!Det är riktigt dåligt att bullriga ljud aldrig vill gå i alla fall andra saker är bra, snälla fixa det
Jag är väldigt nöjd med det här spelet detta är det bästa spelet jag spelat någonsin, inget problem i det här spelet när annonser kommer jag stänger av min mobildata och spelar sedan om du stänger av din mobildata så kommer inte annonserna... tack för att du gjorde det här spelet 😄😄😄😄
Gudsspel
Bra
spelet stänger av fixa
Det är ett väldigt roligt spel bara dåligt med det här spelet är att dess begränsade upplaga det finns några nivåer och om du rensar dem har du inget annat att göra än att spela gamla rundor. Jag önskar att det hade fler omgångar annars är det ett riktigt roligt spel om du kommer att spela det här spelet kommer du att bli beroende av det här spelet
trevligt spelande men det finns någon form av fast eller bugg eller någon form av eftersläpning när man använder kontrollknappen och måste trycka på sprintknappen för att flytta....
Watafak varför det förbrukar batteri så mycket? Annars är det ett riktigt bra och roligt spel. Jag skulle vilja spela det men det minskar till och med min batterinivå när telefonen är på laddaren
det är en underbar full nivå men jag laddar ner på wifi det laddar inte ner snabbare
Bästa spelet bästa spelet
det här är väldigt dåligt spel men jag tror att rån Bob 3 är bäst
BÄSTA SPELET NÅGONSIN!
Jag älskade verkligen det här spelet, det är för roligt men snälla gör något mer spel som rån 3 det är därför jag ger honom 3 stjärnor
Det är ett underbart spel att spela det roligt bara för mycket annonser.
spelet är trevligt men snälla fixa buggen i joysticken Tack
Jag ger det 2 stjärnor eftersom det är något bra, det är inte bättre än rån bob som är bra spel
Robbery Bob 2: Double Trouble Akció slq
Block Craft 3D:Building Game Аркадни kbp
Jag älskar det här spelet så mycket att det är roligt och utmanande, tack så mycket för det här spelet och för att du gjorde det gratis 👍
Robbery Bob 2: Double Trouble アクション rjtt
Spelet fungerar inte, det är så svårt att spela.
Åh hej jag gillar det här spelet men jag hatar annonserna och nivån! 20 varje dag äter hunden mig alltid så jag försöker ta bort den så tack jag älskar verkligen spelet så mycket ledsen 4 stjärnor.....
Det här spelet är coolt och allt det där men det finns vissa nivåer som är omöjliga att slå
Yey
Billigt spel...... Bob för långsamt
Rån 1 är mycket bättre än rån bob 2. Du borde ha fastnat för det som fungerade första gången.
spelet är bra men jag har problem med kontrollerna när jag försöker smyga bob som bara fastnat där och inte rör på mig och jag åker fast snälla fixa problemet
Robbery bob 2 är bättre än Robbery bob 1. För i Robbery bob 2 är det bättre grafik och mer vakter Bäst!!!
Det här är så coolt lätt till en början svårt att få hög nivå supersvårt men jag kan göra det jag tycker att det här är det bästa spelet någonsin 😁😁😁👋
Jag älskade den första versionen av spelet men den här versionen jag älskar den också men jag vet inte att spelet alltid kraschar på nivå 5
Den här är precis likadan som den första jag ger 2 stjärnor jag gillar bara lite av den
jag hatar det det blir svårt så fort kan inte ens uppgradera mina färdigheter och jag önskar att du har en öppen dörrknapp det gör mig smutsig dörren fortsätter att stängas och öppnas när jag inte vill. Spelet är inte svårt men gör det dumt hört min son gråt i 1 timme är detta spel sopsågverk lvl 5 det värsta jag vet att det är omöjligt att få tre stjärnor i nivå 5
OK jag älskar det här spelet men det här spelet är lite plastigt och kan du ändra det som rån bob 1 det spelet var för mycket 3D än det här, snälla fixa det här
Den här appen är bra för mig, men många annonser efter ett spel, annonser igen!😩😩
Det här spelet är roligt men i chamville14 är det svårt att gå igenom när jag gör ljud han tittar vänster ibland och blir gripen jag köper mina mynt i affären för att köpa för att smyga igenom och fortsätta att misslyckas och förlora massor av mynt