Post by naniksetersmalp on Feb 22, 2022 13:19:31 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toca Life World ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toca Life World IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ VIP-status inschakelen ▞▞▞
▞▞▞ Toca Life World 2022 version ▞▞▞
Ik hou van dit spel! Maar soms als ik tekens maak, worden er VEEL van verwijderd. En ik betaalde voor het kledingpakket. Dus het is gewoon heel vervelend, los dit alstublieft op.
Toca Life: World is de nieuwe app waarmee je je eigen wereld kunt creëren en elk verhaal kunt afspelen dat je leuk vindt. Deze mega-app brengt alle Toca
Je koopt hello kitty, ze nemen je geld, je krijgt niets
Leuk 10000000/10
Toca Life World Educativos fcdm
Dit spel is zo schattig en ik heb er echt van genoten om het te spelen. Ik heb wat extra huizen en locaties gekocht en toen crashte het spel. (Mijn personage hield een doos vast en toen ik naar het winkelcentrum ging, zaten alle personages en een heleboel items in de doos!) Dus besloot ik het spel opnieuw te starten en al mijn voortgang was verdwenen en mijn huizen waar ik lang tijd decoreren waren leeg. Ik ben zo teleurgesteld. Ik ben dol op dit spel, dus werk alsjeblieft aan het oplossen van deze glitches.
Ik hou van dit spel, maar het glitches te veel en ik vind het niet leuk, kun je dit probleem oplossen, dan zal ik genieten van dit spel als je dit probleem oplost
Ze moeten het spel hebben gerepareerd, want het schopt me er niet uit en verwijdert mijn voortgang niet. Dus ik raad het absoluut aan om dit spel te spelen. De enige reden waarom ik deze game vier sterren geef, is dat als je een huis op nieuw gebied wilt bouwen, het echt geld kost
Het heeft letterlijk al mijn voortgang verwijderd. Ik heb zo hard gewerkt en ik krijg dit. Repareer dit nu. Het was zo leuk maar nu bam, het is allemaal weg, niet de-installeren maar dit OPLOSSEN, MIJN GEBOUWEN MIJN 2 DAGEN OM TE VOLTOOIEN. Ik ben extreem boos, dus repareer dit alsjeblieft
TOCA LIFE CITY App voor Android & iOS - YouTube
Het is een geweldige game, maar ik vind het echt niet leuk dat al het goede geld kost, zoals de huizen en voedselwinkels en restaurants, maar we moeten iets overhouden.
Mooi
Toca Life World Educatief hbs
We hebben net een uitbreiding gekocht? Maar kunnen hem niet vinden... Hoe kan dit? Graag een antwoord. We zijn toch niet ons geld kwijt
Ik ben echt dol op Toca Boca-spellen, maar op een dag had ik een vreselijke storing, alsof alles achter dingen ging en we ze er niet uit konden krijgen en dat was echt vervelend dat er gebeurde bij het douanekantoor. Ik hou echt van de personages, ze zijn leuk. Maar ik denk eerlijk gezegd dat je het beter zou kunnen doen.
Toca Life: World 4+ - App Store
Het laat me niet alle gratis items zien als je naar het postkantoor gaat, het laat me er maar een paar zien en met de mijne die een (Samsung) is, maar met de telefoon van mijn vriend (ze heeft trouwens een iPhone) laat haar alle dingen zien en laat haar de dingen verzamelen. En ze heeft het spel net gedownload
Ik kan de broodjesbakkerij niet krijgen en als ik het uit de winkel probeer te halen, zegt hij dat ik het heb. Ik heb 3 dagen gewacht om te zien of het zichzelf zou oplossen. Maar dat lukte nog steeds niet
Niet zo veel liefde, want je moet voor de meeste dingen betalen en als je niet wilt betalen, kun je maar één huis krijgen en slechts drie karakters is niet genoeg, dus ja 2 sterren
De winkel zegt dat ik de bakkerij heb maar ik heb hem niet en ik wil hem super graag
Hoe Toca Life World te hacken zonder? Happymod - Dontruko
Het is een leuk spel, maar als je iets wilt kopen en je hebt het gekocht, s̑̈t̑̈ȃ̈ȃ̈t̑̈ h̑̈ȇ̈t̑̈ ȇ̈ȓ̈ N̑̈Ȋ̈Ȇ̈T̑̈ b̑̈ȋ̈j̑̈
Ik heb net deze app gedownload en het geluid werkt, maar het videogedeelte van het spel werkt niet, er is alleen een wit scherm, dus ik sloot af en logde weer in en hetzelfde gebeurt.... P.S. Mijn telefoon is pas vijf maanden oud, dus er zouden geen problemen moeten zijn...
Het is wel irritant dat je met laden lang moet wachten maar het is wel leuk
Wie prijkt er namelijk bovenaan met de twee populairse iOS apps voor iPhone in ... iPhone App of the Year: Toca Life World, from Toca Boca.
Los het probleem op, het laat me niet binnen vanwege het laden van de pagina is vreselijk en elke keer dat ik de installatie ongedaan maak, wordt alles verwijderd, ook de helft van alles kost geld zoals het zou zijn, we zouden sommige items kunnen verdienen, al het andere is een geweldig spel
Hé, de bakker komt niet opdagen als ik naar een ander gebied ga. Ik heb zojuist de game geüpdatet en kun je dit alsjeblieft oplossen. Ik wil echt in die bakkerij spelen, maar als ik naar een ander gebied kan gaan om me leuk te kleden of zoiets anders is het vervelend, repareer het a.u.b.
Het is ZO leuk spel.
Zo leuk! Maar alleen na een tijdje word heel je wereld gereset:(
Super leuk spel je moet alles kopen.. nu heb ik bijna alles gekocht op mijn telefoon maar ik heb niet hetzelfde op mijn tablet weet iemand hoe ik dat kan doen? Maar verder is het eigenlijk een prima spellen ik raad aan het personage pakket sowieso te kopen want dan heb je nog iets meer er aan!
Ik had de game eerder en het was prima, maar nu laat het me niet meer in het spel en wanneer het eindelijk doseert, kan ik niets meer doen, het bevriest gewoon, repareer dit alsjeblieft 😔😔😔🥺🥺
Hallo tocaboca! Dit spel is geweldig, maar mijn vriend speelde vandaag en al haar huizen zijn verwijderd. Alle meubels waren weg. Ik hoop dat je dit probleem kunt oplossen! Bedankt!
Toca Life World: Build stories Õppemängud evr
May 9, 2018 - Toca Life: After School. Nieuwe app voor kinderen en onderwijs. ... Download Toca Life: World APK [Latest Version] Free. More information.
Toca Life World Bouw verhalen en creëer je wereld 1.34.1 ...
Ik hou van het leven van Toca Boca! Het is het perfecte spel als je onderweg bent. Het enige kleine probleem dat ik heb, is dat het soms de afspeeloptie niet laadt in de allereerste thang waar je in duikt. Het duurt ook een eeuwigheid om te laden, het kan ook zijn dat het helemaal niet wordt geladen en dat ik daar misschien 20-30 minuten wacht. Nog één keer als ik iets koop, duurt het soms 1 minuut om bij het "build it"-gedeelte te komen, dus ik ben hier aan het flippen alsof ik net ben opgelicht, maar het werkt uiteindelijk altijd. Ik hoop dat dit helpt
Zoo leuk ik ben een meisje 8 jaar
Plots kunnen we geen nieuwe karakters toevoegen. We hebben onze bestaande personages verwijderd omdat we dachten dat we aan de limiet zaten, maar we kunnen nog steeds geen nieuwe toevoegen. We hebben zoveel geld aan dit spel uitgegeven dat het niet werkt
Kunnen jullie naar toca boca kijken want ik kan het niet updaten binnen 24 uur.
Is echt niet leuk ik probeer de hele tijd om het slijm er in te doen maar hij verwijdert het niet te doen dit spel is tijdverspilling
dit is een top spel prezies wat ik zoek ik vind het wel jammer dat je ervoor moet betalen
Geweldig, ik vind het geweldig, ik heb maar één ding. Ik denk dat jullie wat nieuwe gratis huizen of gratis plaatsen moeten toevoegen, omdat sommige mensen geen dingen kunnen kopen en ook jullie denken dat je het zou moeten doen. Een tiktok- of YouTube-update of meer out-fit-opties zoals meer baby en baby En boy out-fits
Ik ben teleurgesteld dat ik vroeger veel plezier had met het spelen van dit spel en raad eens wat ik het wil spelen, want ik heb het net gedownload en ik ben teleurgesteld, want waar je iets kunt kopen en waar je personages kunt raden wat waar je iets kunt kopen het is vooraan waar je karakters kunt spawnen dus vertel me de game game bedrijven hoe kun je karakters krijgen als je iets moet kopen als ik heb geen geld mijn vader heeft niet genoeg geld en ik wil gewoon mijn karakters krijgen maar ik kan niet
Ik hou zoveel van dit spel om zoveel redenen, en de enige klacht die ik heb is dat het nogal eens uit de hand loopt. Als ik een tijdje aan het spelen ben, beginnen dingen te resetten en glitches uit. Verder ben ik helemaal weg van deze game en kijk ik altijd uit naar updates
Er is een probleem met een bug en het blijft me ook steeds uit het spel loggen als ik het probeer te spelen.
Super leuk maar je moet wel veel dingen kopen
Elke keer dat mijn dochter karakters maakt, laadt ik er maar één. Ik heb haar slots gekocht waar ze bijna 100 heeft om te creëren, maar ze kan ze niet houden !! Ik wil dat dit wordt opgelost of een terugbetaling, we hebben veel geld aan deze game uitgegeven en het is BS !! Dit is niet de eerste keer dat we dit probleem hebben gehad
My Home Design - Modern City Älypelit dvbs