Post by naniksetersmalp on Feb 22, 2022 12:57:45 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bubble Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bubble Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes generator uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Bubble Shooter 2022 version ▞▞▞
Op een bepaald niveau is het moeilijk om te voltooien. Al met al een leuk ontspannend spel.
App werkt slecht
Spel is zoals van ouds super maar iets minder reclame had wel gemogen!
Topspel
Bubble Shooter Головоломки lhzh
Prima!
Het is te veel een goede app voor de tijd, maar veel advertenties worden tijdens de looptijd weergegeven .....
Duurt te lang voordat er nieuwe levels verschijnen
Hoi! Goed bezig met de app. Het is zowel uitdagend als leuk. Ik heb mijn beoordeling verlaagd naar 3 sterren omdat ik gewoon commentaar moest geven. Sommige niveaus zijn relatief moeilijker dan andere. Echter, een aantal keren, wanneer ik op het punt sta de moeilijkere niveaus te wissen (na zoveel mislukte pogingen), wordt de app gewoon afgesloten. Alle gebruikte power-ups gaan gewoon verloren, zomaar. Kunt u dit alstublieft oplossen? Bedankt.
Saai
Het is een slecht spel omdat het 4 uuren duur om het erop teczetten zeer slecht
aquapark.io Jangovar hku
Bubble Shooter თავსატეხი rqyy
Bubble Shooter Spellen
Met de laatste update staat er constant een irritante banner bovenaan. Ik kan de Bovenkant niet zien! Wat stom!!
laatste schot goede schoten.
soorten, beter dit dan roken van alcohol. dat
ja hoor
zoveel advertenties, zoveel problemen telkens als er een update is. was vroeger geweldig
Na de update is het een nieuw spel en ik was in 236 en het is allemaal weg.. ben boos omdat ik het spel leuk vond!!! niet meer
nive game om te spelen
Houd er rekening mee dat als je eenmaal een bepaald niveau hebt bereikt, er geen manier is om het te wissen zonder te betalen. Heb het verwijderd.
2752 tot 2755 moeten opnieuw worden geëvalueerd, maar kan geen 3 sterren krijgen, heb elke optie geprobeerd die je serieus moet programmeren
Bubble Shooter 解謎 ddy
Deze game is een gekke stressbreker. Tegelijkertijd De advertenties benadrukken ons weer terug vijand elk niveau. Doe daar gerust iets voor.
Teveel reclames, ik begrijp het formaat. Ik heb het spel een tijdje gespeeld, maar de laatste tijd werd het irritanter, vooral door het lawaai dat het ineens produceert. Ik speel al mijn games zonder geluid, want hoewel ik de beelden leuk vind, zijn de ruis die games produceren onnodige hinder voor andere mensen. Maar de video's zijn niet gedempt
alles oké
PUZZLE BUBBLE SHOOTER - spelen gratis
Een uitdaging met spanning , super
Van App tot Z: De beste apps voor iPhone, iPad en Android ...
Problemen bij het kopen van een muntenpakket. Ik heb 2 recente kosten voor muntpakketten en de betaling is succesvol gelezen, maar de muntpakketten zijn nooit toegevoegd of beschikbaar. Ik ben hier niet blij mee, want ik word er nog steeds voor in rekening gebracht!!
Ontspan, ontspannend
Bubble Shooter Головоломки iou
Sommige spellen zijn te gemakkelijk, maar ik geniet van het spel
Was leuk, maar vanaf levels 720 zitter fouten in het spel dat je niet de laserbeam of bom shots kan gebruiken.
De advertenties maken het spel erg saai en traag. Verwijder de advertenties alstublieft omdat ze te lang en eentonig zijn.
Geweldig spel, maar ik heb level 3350 meer dan 3 weken geleden voltooid. Hoe lang moet ik wachten voordat ik meer levels krijg.
Het is jammer, alleen de advertenties zijn saai, ze zijn overal
Super
week niet leuk op ACER13
Ik zou deze game 5 sterren hebben gegeven, maar de knoppen blijven erg plakken
Ik was in het begin een geweldig spel, maar toen ik ronde 300 bereikte, werd het gewoon onmogelijk om het spel te winnen, er waren niet genoeg ballen en dan zijn de ballen die je krijgt kleuren die je niet nodig hebt...
Ik krijg de kleur die ik niet kan gebruiken. Waardeloos.
Ik kan geen drie bubbels toevoegen aan het einde van een level. Het crasht de app.
Moet terug volledig opnieuw beginnen met update.
ik zou dit spel de hele tijd spelen als er niet zoveel advertenties waren. zeer verslavend spel, maar de advertenties zijn belachelijk
Wordt overspoeld met reclames, die ook niet meteen zijn weg te klikken. Tijd voor een ander spel zoeken
Beste leuk
Goed om te stillen maar zal nooit èn van de beste zijn
Het is oké, maar de toevoegingen zijn veel te veel een plaag?
Deze game heeft een ongelooflijke en deze game heeft een ongelooflijke omdat deze game nog niet eerder is gespeeld. Maar hun is een ding dat zo moet spelen als je kunt, maar uiteindelijk is het zo moeilijk voor mij. Ik wil geen ja zeggen, want ik kan het niet afmaken.
De eerste keer is het wel leuk maar daarna niet meer
Leuk om te doen. Ouwe versie was leuker